اطمینان حاصل کنید که برند شما متمایز، کوتاه، مناسب، درای املای آسان، تلفظ ساده، دوست داشتنی، قابل تعمیم و قابل حفاظت است. بسته بندی آخرین و بهترین فرصت برای تأثیر گذاری و نفوذ بر مشتری احتمالی آن سوی صندوق پرداخت است. تمام پیامهای بسته بندی خود را در یک(توالی طبیعی خواندن) مرتب کنید. از متعارفترین موانع نوآوری وب اجتناب کنید: ترس از تکنولوژی، فعالیتهای ی پشت صحنهی افراد، پیچیدگی بیش از اندازه و عجیب. جمله ی نهایی: اگر چیزی ابتکاری نیست، پس جادو نیست. الگوی استاندارد ارتباطات، کهنه و قدیمی است.
خدمات مشتریان، پشتیبانی مشتریان و موفقیت مشتریان؛ تفاوت در چیست؟
نوآوری ,میکنند، ,قدیمی ,کارمندان ,شرکت ,قابل ,و قدیمی ,از کارمندان ,را در ,احتمالی آن ,آن سوی
درباره این سایت