محل تبلیغات شما
طراحی، اشتیاق و علاقه را در مردم شعله ­ور می­کند، نه استراتژی. و جادوی در پس طراحی بهتر و کسب وکار بهتر، نوآوری است.نوآوری بنیادی، قدرت کمک به رقابت منسوج و قدیمی را دارد. مانترای فرد نوآور: وقتی همه زیگ می­کنند، شما زاگ کنید. چه طور می­ فهمید که یک ایده نوآورانه و خلاق است؟ وقتی که شما را به شدت بترساند و وحشت ایجاد کند. نوآوری را از کارمندان بیرون از شرکت یا از کارمندان درون شرکت که بیرونی فکر می­کنند، انتظار داشته باشید.

درس های برندینگ بخش اول

اطمینان حاصل کنید که برند شما متمایز، کوتاه، مناسب، درای املای آسان، تلفظ ساده، دوست داشتنی، قابل تعمیم و قابل حفاظت است. بسته­ بندی آخرین و بهترین فرصت برای تأثیر گذاری و نفوذ بر مشتری احتمالی آن سوی صندوق پرداخت است. تمام پیام­های بسته بندی خود را در یک(توالی طبیعی خواندن) مرتب کنید. از متعارف­ترین موانع نوآوری وب اجتناب کنید: ترس از تکنولوژی، فعالیت­های ی پشت صحنه­ی افراد، پیچیدگی بیش از اندازه و عجیب. جمله­ ی نهایی: اگر چیزی ابتکاری نیست، پس جادو نیست. الگوی استاندارد ارتباطات، کهنه و قدیمی است.

 

خدمات مشتریان، پشتیبانی مشتریان و موفقیت مشتریان؛ تفاوت در چیست؟

اینفلوئنسر مارکتینگ (Influencer Marketing) چیست؟

استارت آپ ایران و چالش های آن

نوآوری ,می­کنند، ,قدیمی ,کارمندان ,شرکت ,قابل ,و قدیمی ,از کارمندان ,را در ,احتمالی آن ,آن سوی

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

ادبی.مسائل روز