محل تبلیغات شما
طراحی، اشتیاق و علاقه را در مردم شعله ­ور می­کند، نه استراتژی. و جادوی در پس طراحی بهتر و کسب وکار بهتر، نوآوری است.نوآوری بنیادی، قدرت کمک به رقابت منسوج و قدیمی را دارد. مانترای فرد نوآور: وقتی همه زیگ می­کنند، شما زاگ کنید. چه طور می­ فهمید که یک ایده نوآورانه و خلاق است؟ وقتی که شما را به شدت بترساند و وحشت ایجاد کند. نوآوری را از کارمندان بیرون از شرکت یا از کارمندان درون شرکت که بیرونی فکر می­کنند، انتظار داشته باشید.

درس های برندینگ بخش اول

اطمینان حاصل کنید که برند شما متمایز، کوتاه، مناسب، درای املای آسان، تلفظ ساده، دوست داشتنی، قابل تعمیم و قابل حفاظت است. بسته­ بندی آخرین و بهترین فرصت برای تأثیر گذاری و نفوذ بر مشتری احتمالی آن سوی صندوق پرداخت است. تمام پیام­های بسته بندی خود را در یک(توالی طبیعی خواندن) مرتب کنید. از متعارف­ترین موانع نوآوری وب اجتناب کنید: ترس از تکنولوژی، فعالیت­های ی پشت صحنه­ی افراد، پیچیدگی بیش از اندازه و عجیب. جمله­ ی نهایی: اگر چیزی ابتکاری نیست، پس جادو نیست. الگوی استاندارد ارتباطات، کهنه و قدیمی است.

 

خدمات مشتریان، پشتیبانی مشتریان و موفقیت مشتریان؛ تفاوت در چیست؟

اینفلوئنسر مارکتینگ (Influencer Marketing) چیست؟

استارت آپ ایران و چالش های آن

نوآوری ,می­کنند، ,قدیمی ,کارمندان ,شرکت ,قابل ,و قدیمی ,از کارمندان ,را در ,احتمالی آن ,آن سوی

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

خاطرات من... اطلاعات دیتا و کامپیوتر و کمی هم بورس موسسه حقوقی و بین المللی صلح صدرا زیبای زمینی slhad شرکت سمپاشی نانو فن آوران به