پیش از هر مصاحبه ای، اطلاعات مربوط به پیشینه ی کسب و کار را درخاست کنید تا سازمان را بیشتر بشناسید. در صورتی که شرکت عمومی است، بررسی کنید که تحلیلگران مالی در مورد عملکرد و دور نمای آینده ی آن چه می گویند. بهتر است مصاحبه با مدیریت اصلی به صورت رو در رو صورت پذیرد ضبط مصاحبه به تسهیل تماس چشمی و مصاحبه ی بهتر منجر می شود. در صورت وم می توانید تلفنی مصاحبه کنید. در ادامه با وبلاگ تبلیغات بازاریابی با ما همراه باشید.

ایجاد اعتماد نیز اصل دیگری است. کیفیت پرسش ها و تفاهم ایجاد شده در مصاحبه بر شکل گیری رابطه ای مهم تأثیر می گذارد. افراد را تشویق کنید که موجز و کوتاه صحبت کنند در جایی که پاسخ های بی مقدمه و خود جوش ممکن است بینش بیشتری را فراهم آورد، در صورت امکان، پرسشهایتان را از قبل آماده نکنید.
خدمات مشتریان، پشتیبانی مشتریان و موفقیت مشتریان؛ تفاوت در چیست؟
اینفلوئنسر مارکتینگ (Influencer Marketing) چیست؟
استارت آپ ایران و چالش های آن
مصاحبه ,صورت ,ی ,رو ,های ,ایجاد ,در صورت ,کنید که ,در مصاحبه ,مصاحبه بر ,شده در
درباره این سایت