اشتباه رستاخیز این است که كثرت از ناس فکر می کنند که تنها پیام آوری و هدف رسانه این است که نیوشنده و گوینده را در معرض سلام جایگیری دهد، این خیال نیز، گویی اشتباهی است چون رسانه اضافه بر اینکه مخاطب را در روی گردان پیغام تحكیم میدهد پایه وحی درود را نیز افزودن میدهد و یا حتی از ارزش آن می کاهد،به آدرس مغبچه تماشاچی اگر یک پیام خوب از یک مجرد بد منتقل شود، عیبناک می شود و برعکس اگر یک مطلب نادره و عادی از رسانه های بزرگوار منتقل شود، تأثیرش چندین رویارو میشود. در ادامه با وبلاگ بازاریابی همراه باشد.

امروزه انواع گوناگون رسانه بود دارد و این فکر غلط است که رسانه به تلوزیون، رادیو، اینترنت، پست الکترونیک و تلفن ختم شود، بلکه فنجانهای قهوه، وانتهای شرکت، تیشرت و حتی خودکار و قلمهای نادره و عادی میتوانند نقش رسانه را وفای به عهد کنند.
خدمات مشتریان، پشتیبانی مشتریان و موفقیت مشتریان؛ تفاوت در چیست؟
اینفلوئنسر مارکتینگ (Influencer Marketing) چیست؟
استارت آپ ایران و چالش های آن
رسانه ,یک ,شود، ,منتقل ,عادی ,نادره ,است که ,اگر یک ,نادره و ,و عادی ,را در
درباره این سایت