محل تبلیغات شما
اشتباه رستاخیز این است که كثرت از ناس فکر می کنند که تنها پیام آوری و هدف رسانه این است که نیوشنده و گوینده را در معرض سلام جایگیری دهد، این خیال نیز، گویی اشتباهی است چون رسانه اضافه بر اینکه مخاطب را در روی گردان پیغام تحكیم می­دهد پایه وحی درود را نیز افزودن می­دهد و یا حتی از ارزش آن می کاهد،به آدرس مغبچه تماشاچی اگر یک پیام خوب از یک مجرد بد منتقل شود، عیبناک می شود و برعکس اگر یک مطلب نادره و عادی از رسانه ­های بزرگوار منتقل شود، تأثیرش چندین رویارو می­شود. در ادامه با وبلاگ بازاریابی همراه باشد.

درس های برندینگ بخش سوم

امروزه انواع گوناگون رسانه بود دارد و این فکر غلط است که رسانه به تلوزیون، رادیو، اینترنت، پست الکترونیک و تلفن ختم شود، بلکه فنجان­های قهوه، وانت­های شرکت، تی­شرت و حتی خودکار و قلم­های نادره و عادی می­توانند نقش رسانه را وفای به عهد کنند.

خدمات مشتریان، پشتیبانی مشتریان و موفقیت مشتریان؛ تفاوت در چیست؟

اینفلوئنسر مارکتینگ (Influencer Marketing) چیست؟

استارت آپ ایران و چالش های آن

رسانه ,یک ,شود، ,منتقل ,عادی ,نادره ,است که ,اگر یک ,نادره و ,و عادی ,را در

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها